Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Garam Buluh KLs

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Harga Pek Lengkap: RM170.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh KLs

Khasiat Garam Buluh KLs

Harga Pek Ekonomi: RM270.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Testimoni Pengguna Garam Buluh HKIII

Testimoni Pengguna Garam Buluh KLs
Kini telah di beri penjanamaan baru Garam buluh HK3 (HKIII)


Pn Bustaniah - Umur 62 tahun
Dari-Pekan nanas Pontian Johor
Saya telah menghidap penyakit kencing manis selama 6 tahun, pada beberapa bulan yang lepas keadaan menjadi semakin serius sehingga hampir perlu memotong kaki. Saya telah terjumpa En Mad Som dan En Alex ketika berasa seksa terhadap penyakit saya. Beliau telah memperkenalkan Garam Buluh HKIII kepada saya. Saya pun mencuba menggunakanya. Saya mencurahkan dan menyapu Garam Buluh HKIII di atas tempat yang sakit serta meminum air Garam Buluh HKIII sebanyak 3 kali setiap hari. Selepas 2 minggu, saya menambah perminuman air Garam Buluh HKIII menjadi 4 kali. Dalam proses ini ,saya berasa pening ,susah untuk tidur,kerap berpeluh dan nanah sentiasa keluar dari kaki saya yang bengkak itu.

 

 

 



 Selepas 35 hari ,bengkak pada kaki saya telah menjadi semakin kecut dan kelihatan sembuh. Selain itu badan juga berasa sangat sihat dan bertenaga. Saya yang tidak pernah berpisah dengan katil selama satu tahun lebih, telah dapat bergerak dan berjalan dengan senang, malahan dapat berkebun dan menjaga pokok bunga yang saya tanam itu. Terima kasih kepada En Mad Som dan En Alex kerana memperkenalkan Garam Buluh HKIII pada saya.

Alamat saya: No 10, Jalan Nusaria 8/6, Taman Nusantara 81550 Iskandar Puteri, Johor




Mencegah Adalah Lebih Baik Dari Merawat

 http://garambuluhenterprise.blogspot.com/2011/02/cara-pembelian-garam-buluh-kls3.html


Anda boleh terus menghubungi saya melalui whatsapp 011-3503 5889 jika ada sebarang pertanyaaan atau inginkan maklumat lanjut mengenai Garam Buluh HKIII ini.

back to top button