Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Garam Buluh KLs

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Harga Pek Lengkap: RM170.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh KLs

Khasiat Garam Buluh KLs

Harga Pek Ekonomi: RM270.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Badan Berasid Adalah Punca Segala Penyakit

Badan Berasid Adalah Punca Segala Penyakit

Tahukah anda sebenarnya badan yang berasid adalah punca segala penyakit?

Semakin kita berusia, tubuh kita akan kehilangan Antibodi yang disebabkan oleh Kurang bersenam, Merokok, Pencemaran makanan, Radiasi dari Menonton tv, Menghadap komputer dan Menggunakan talipon bimbit, Penghawa dingin, Tekanan Emosi, Permakanan yang tidak seimbang kandungan Asid dan Alkalinya, Virus dan sebagainya.

Faktor yang menyebabkan badan berasid adalah seperti berikut;
Kurang bersenam, kurang tidur, merokok, minum alkohol, mengambil ubat-ubatan dalam tempuh yang panjang, tekanan perasaan dan mengamalkan pemakanan yang tak seimbang.

Inilah Antara Penyakit Yang Bakal Tiba

 
Fakta Pemakanan Seimbang Adalah Seperti Berikut;

20% BERASID DAN 80% BERALKALI



Kenyataan : Dr. Regner Berg (Pakar Kesihatan United-Kingdom)
Dr. Zhang Jia Rui (Pakar Pemakanan di Chung Hwa Natural Medication)


Apabila kita mengambil makanan atau minuman berasid sistem tubuh secara semula jadi akan menarik atau menggunakan segala mineral yang ada dalam tulang dan sendi-sendi kita, hal ini akan berlaku setiap kali bahan berasid masuk dalam badan kita. Maka sebab itu mangkin kita berusia akan berlakunya tulang mangkin lemah, sering rasa sengal-sengal sendi, bisa-bisa kaki dan kebas-kebas kerana meniral sudah mangkin berkurangan dalam tubuh badan kita.


 http://garambuluhenterprise.blogspot.com/2011/02/cara-pembelian-garam-buluh-kls3.html


Nota : SEMEMANGNYA CARA PENGAMBILAN MAKANAN DAN MINUMAN SEHARIAN DI KALANGAN KITA ADALAH DALAM KEADAAN YANG TERBALIK 80% BERASID DAN 20% BERALKALI. MUNGKIN JUGA LEBIH TERUK DARIPADA ITU, DENGAN ITU KITA PERLU MENGAMBIL MAKANAN KESIHATAN YANG BERALKALI DAN MEMPUNYAI TAHAP pH YANG TINGGI YANG MAMPU MENEUTRALKAN ASID BERULANG-ULANG KALI. MASALAHNYA DALAM DUNIA INI HANYA DUA BAHAN SAHAJA YANG MAMPU MENEUTRALKAN ASID DALAM BADAN, PERTAMA AIR ZAM-ZAM DAN KEDUA GARAM BULUH. MALANGNYA JIKA KITA PILIH AIR ZAM-ZAM KENA TUNGGU MUSIM HAJI, AIR ZAM-ZAM YANG ADA DI JUAL DI PASARAN TELAH DI CAMPUR DENGAN AIR MINERAL (DAH TAK ASLI LAGI)

"Oleh itu untuk menjaga atau memulihkan tahap kesihatan anda, amalkanlah Garam Buluh HKIII ini, kerana ia mampu meneutralkan asid yang berlebihan dalam badan berulang-ulang kali"

Dapatkan Garam Buluh HKIII ini secara online DISINI.

Anda juga boleh terus menghubungi saya jika ada sebarang pertanyaaan atau inginkan maklumat lanjut mengenai Garam Buluh HKIII ini.

Tel: 011-3503 5889
Alamat: No 10 Jalan Nusaria 8/6, Taman Nusantara, Iskandar Puteri 81500 Johor

back to top button