Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Garam Buluh KLs

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Harga Pek Lengkap: RM170.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh KLs

Khasiat Garam Buluh KLs

Harga Pek Ekonomi: RM270.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh HKIII

Khasiat Garam Buluh  HK3



Salam Kesihatan.....dan Salam sejahtra untuk semua....

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda tentang kehebatan dan khasiat GARAM BULUH Memang banyak manfaatnya dan khasiat yang terdapat daripada GARAM BULUH  ini. Pada masa kini ramai yang menghidapi pelbagai jenis penyakit, yang lebih teruk lagi kanak-kanak pun mudah dapat penyakit...Kenapa ye? Perkara ini disebabkan pada zaman sekarang ini makanan harian kita mengandungi banyak bahan yang berasid dan tercemar.

Disebabkan perkara itulah maka kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang kehebatan dan khasiat yang terdapat pada GARAM BULUH mudah-mudahan perkongsian saya ini boleh membantu anda mendapatkan sedikit info dan terhindar dari menghidapi pelbagai jenis penyakit-penyakit merbahaya InsyaAllah...


GARAM BULUH mempunyai khasiat yang tersendiri.

GARAM BULUH ini mengandungi 70 hingga 80 jenis zat galian atau mineral antaranya Potasium K, Kalsium, Magnesium, Selenium, Kromium, Fosforus dan juga Zat Besi. GARAM BULUH juga bersifat alkali dan mempunyai bacaan tahap pH sehingga 10.44. Cuba anda lihat pula kata-kata pakar yang telah membuat beberapa kajian tentang GARAM BULUH

“Badan berasid dan toksin yang tinggi adalah punca segala penyakit “ -Dr. Zahng Jia Rui
( Chung Hwa Natural Medication, Pengarang Buku : The truth ofs Not Getting Sick “

“Hampir semua penyakit dikaitkan dengan kekurangan zat galian “ -Professor Dr. Linus Pauling (2 kali Pemenang Nobel Award) di United- Kingdom

“Radikal bebas adalah punca utama penyakit zaman moden termasuk proses penuaan dan kanser “ - Dr. Choda Hikarim

GARAM BULUH juga bersifat anti oksida dan mempunyai bacaan ORP pada paras -400mv. Dengan kandungan khasiat-khasiat seperti yang di sebutkan diatas, GARAM BULUH ini mampu untuk:

   1. MENGAWAL pH BADAN, mampu menuetralkan asid yang belebihan dalam badan dengan cepat seperti asid urik, gula dalam darah, kolestrol dan lain-lain
   2. MENCEGAH DAN MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggan, kencing manis, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.
   3. MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti : gastrik, ulser perut, masalah usus, buasir sembelit dan lain-lain.
   4. Bagi pesakit jantung, buah pinggang, masalah tulang dan darah tinggi di nasihatkan menggunakan GARAM BULUH ini untuk mengantikan garam biasa.
   5. Mempunyai kesan detoksifikasi, PEMBUNUH KUMAN, ANTI KERADANGAN, dan MENEUTRALKAN LOGAM BERAT, dengan itu ia amat berkesan untuk keradangan paru-paru, hati, buah pinggang, sendi-sendi, mulut dan perut serta lain-lain.
   6. Melegakan masalah alahan, pigmentasi dan lain-lain masalah kulit. Ia juga boleh MENDHINDARKAN MASALAH BADAN BERBAU, kulat di kaki (Hongkong foot).
   7. Meneutralkan radiasi dari menonton tv, menggunakan komputer dan menggunakan talipon bimbit. Dengan itu ia mampu MELAMBATKAN PROSES PENUAAN DAN MENGELAKAN MASALAH NYANYUK, serta mengelakan penyakit Parkinson atau senile dementia.
   8. Meneutralkan narkotin dan tar pada rokok MENGELAKAN MASALAH PARU-PARU DAN
KANSER

GARAM BULUH  bermanafaat untuk masalah kesihatan seperti berikut;

1.   Kencing manis
2.   Gaot
3.   Resdung
4.   Jerawat
5.   Selsema
6.   Demam
7.   Batu karang
8.   Buasir
9.   Masalah tulang
11. Migrain
12. Lemah badan
13. Lumpuh
14. Kanser
15. Gastrik
16. Kejang otot
17. Kebas-kebas
18. Sembelit
19. Chikungunya
20. Kolestrol tinggi
21. Sengugut
22. Asma
23. Sawan
24. Penyakit kulit seperti kurap, kayap, kudis buta
25. Masalah organ seperti jantung, hati, paru-paru, buah pinggang yang belum menjalani rawatan dialisis.

"Mencegah Adalah Lebih Baik Dari Mengubati "

Dengan mengamalkan secubit GARAM BULUH dan segelas air, sistem tubuh kita akan mencuci dengan sendirinya secara keseluruhan, sel-sel badan akan kembali normal, kehidupan kita akan menjadi lebih harmoni dan banyak lagi penyakit moden akan lenyap. Dengan itu kehidupan kita akan menjadi lebih baik dan sihat. Amalkan minum dan makan dengan garam kerana ia adalah sunnah Rasulullah S.A.W....Wallahuallam..!!

Ramai antara mereka yang telah berjaya sembuh dari pelbagai penyakit merbahaya hasil penggunaan GARAM BULUH  ini. (Lihat Testimoni DISINI). Dapatkan GARAM BULUH dari pengedar yang sah sahaja. Melalui En Md Som Bin Omar (Mad Som Kls) No Tel / Sms: 011-3503 5889   Watsap: 011-3503 5889

Alamat: No 10, Jalan Nusaria 8/6, Taman Nusantara, Iskandar Puteri 81550 Johor





 http://garambuluhenterprise.blogspot.com/2011/02/cara-pembelian-garam-buluh-kls3.html






back to top button