Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Garam Buluh KLs

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Harga Pek Lengkap: RM170.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh KLs

Khasiat Garam Buluh KLs

Harga Pek Ekonomi: RM270.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Hubungi Kami - Garam Buluh HKIII

Hubungi Kami-Garam Buluh HKIII

Md Som-Garam Buluh HKIII Dari Meja: Md Som - Garam Buluh HKIII
No Tel: 011-35035889
Tarikh:




Salam 1 Malaysia untuk semua,
Terima kasih kerana sudi melayari Blog Garam Buluh Enterprise ini. Terlebih dahulu saya perkenalkan diri saya, Md Som Bin omar; atau lebih dikenali dengan nama Md Som HKIII. Huruf HK bermaksud Health King dan 3 sebatan (III) bermaksud kesihatan, kasih sayang dan perniagaan yang mampan.

Sebenarnya sebelum saya menjadi pengedar pada produk Garam Buluh HKIII ini, saya telah mengalami penyakit kronik iaitu kencing manis, gaot dan masalah buah pinggang tapi belum melalui rawatan dialisis. Setelah saya mengamalkan Garam Buluh HKIII selama tiga minggu semua masalah yang saya alami telah dapat di atasi sepenuhnya. Pada hari ini saya hidup dalam keadaan lebih sihat dan bertenaga walau pun saya tidak lagi mengambil ubat-ubatan walau sebiji pun.

Sebenarnya hari ini saya telah berusia 58 tahun, namun saya maseh mampu bermain Badminton seminggu tiga kali. Jika ada sebarang pertanyaan mengenai apa yang saya kongsikan di Blog Garam Buluh Enterprise ini, anda boleh ajukan segala pertanyaan melalui WhatsApp atau terus hubungi saya melalui no phone yang tertera diatas. Insyallah saya akan cuba reply secepat mungkin.

Saya juga amat berharap apa yang saya kongsikan melalui Blog Garam Buluh Enterprise, sedikit sebanyak dapat membantu mereka-mereka yang sedang mengalami pelbagai masalah kesihatan. Apa yang saya kongsikan diblog ini adalah dari pengalaman peribadi saya sebagai salah seorang pengguna Garam Buluh HKIII. Alhamdullilah, dengan izin Allah penyakit saya telah sembuh sepenuhnya. Syukur Alhamdullilah.🤲🏻

Allah s.w.t. berfirman :

Rasulullah s.a.w. bersabda, "Setiap penyakit ada penawarnya dan apabila suatu penawar itu sesuai dengan jenis penyakitnya, maka penyakit itu akan sembuh dengan izin Allah." - maksud hadis riwayat Muslim.

Pada zaman yang serba canggih seiring dengan keupayaan teknologi yang berkembang pesat, maka lahirlah produk yang dapat membantu ramai pesakit. Mungkin anda atau keluarga anda masih sihat pada ketika anda membaca artikel ini, tetapi bagaimana pula esok, lusa, minggu depan. Yang pastinya datang sesuatu penyakit tidak mengira siapa anda, tanpa mengira masa dan ketika. Apakah anda harus menunggu penyakit itu datang barulah hendak mencari penawar?

"Mencegah itu lebih baik dari merawat"


Itu adalah antara ungkapan yang sering kita dengar atau terbaca dimana-mana, tetapi adakah kita melakukan sesuatu untuk mencegah sebarang penyakit terhadap tubuh badan kita? Anda fikir-fikirkanlah. Keputusan ada di tangan anda. Anda ingin terus menyerah pada keadaan atau melangkah untuk berikhtiar menghindari diri dari sebarang penyakit agar dapat mengubah nasib diri pada masa hadapan kerana Allah s.w.t. tidak akan mengubah nasib seseorang itu sehinggalah dia bertindak untuk berusaha mengubah nasib dirinya sendiri, kerana Allah s.w.t bertindak mengikut sangkaan hambanya.Wallahua'allam!

Akhir kata, saya ingin mengajak anda mencuba dahulu Garam Buluh HKIII ini untuk meningkatkan tahap kesihatan diri anda sendiri. Sebarang keterlanjuran kata dari saya mohon ribuan ampun dan maaf.

Alamat saya: No 10, Jalan Nusaria 8/6, Taman Nusantara, Bandar Nusa Jaya 81550 Johor

Tel: 011-3503 5889

Untuk Mendapatkan Produk Sila Klik - Home (sebelah kiri - atas sekali)

Ikhlas Dari

back to top button