Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Kini DiPasaran-Garam Buluh KLs

Garam Buluh KLs

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Cara Penggunaan Garam Buluh KLs

Harga Pek Lengkap: RM170.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Khasiat Garam Buluh KLs

Khasiat Garam Buluh KLs

Harga Pek Ekonomi: RM270.00

Baca Selanjutnya....
Beli Sekarang

Risiko Kekurangan Mineral

Risiko Kekurangan Mineral
Kekurangan mineral adalah punca 1001 macam penyakit. Untuk itu..kesihatan amatlah penting. Cuba lihat carta dibawah. Ianya antara penyakit yang di sebabkan kekurangan mineral.




Kenyataan Oleh Prof. Dr. Linus Pauling (2 Kali Pemenang Nobel Award) di United-Kingdom.

Nota: Sekiranya anda baru kekurangan 8 jenis mineral pun dah macam-macam masalah kesihatan yang anda hadapi, belum lagi 78 jenis mineral!! Dah lah macam tu!, mineral pulak pada hari ini susah nak dapat dengan secukupnya. Contohnya : dari sumber sayuran dan buah-buahan hapir semuanya dah di baja dengan baja kimia, dari sumber air paip dah mengandungi klorin yang banyak, setakat anda beli air mineral kat kedai, kandunganya baru dari antara 6 jenis hingga 20 jenis mineral saja, ia maseh tak cukup, sebab mineral sangat penting untuk kekuatan tulang!!

Dahlah macam tu, mineral dah banyak habis untuk meneutralkan asid yang berlebihan dalam badan, nak tau apa sebabnya? klik bahagian tajuk ini; Badan berasid adalah punca segala penyakit. Itu belum cerita kalau anda beli air minuman kat kedai atau pasaraya yang tutup botolnya warna putih!! Sebenarnya yang tutup botol warna putih tu air "RO" air RO langsung tiada mengandungi mineral walau sedikit pun. Bayangkan betapa pentingnya mineral dalam kehidupan kita, kalau kita betul-betul nak hidup sehat. Dengan anda mengamalkan Garam Buluh HKIII setiap hari yang mengandungi 78 jenis hingga 80 mineral, yang mana ia mampu menutralkan asid yang berlebihan dalam badan kita.






 http://garambuluhenterprise.blogspot.com/2011/02/cara-pembelian-garam-buluh-kls3.html



Anda juga boleh terus menghubungi saya jika ada sebarang pertanyaaan atau inginkan maklumat lanjut mengenai Garam Buluh HKIII ini.

Tel: 011-3503 5889
Alamat: No 10 Jalan Nusaria 8/6, Taman Nusantara, Bandar Nusajaya 81550 Johor

Untuk Mendapatkan produk Sila Klik - Home

back to top button